در حال بارگذاری ...
  • دستگاه فلاکس لکه‌گیر آسفالت در ناوگان راهداری خراسان شمالی


    از تجهیزات حائز اهمیت این دستگاه دمنده هوا ، شعله افکن ، گازوئیل پاش ، کپسول اطفاء حریق ، دستگاه تخلیه مصالح با توان نیم تن در دقیقه ، مخزن قیر امولسیون و همچنین دارای گرم‌کن و نازل است .

    به گزارش پایگاه اطلاع رسانی Iranway ،‌ یک دستگاه فلاکس لکه‌گیر آسفالت جهت لکه‌گیری و آسفالت جاده‌ها و نگهداری جاده‌های اصلی و روستایی حوزه استحفاظی استان خراسان شمالی با تجهیزات کامل به ناوگان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اضافه شد .

    محمد مشتری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان خراسان شمالی گفت: این دستگاه مجهز به سیستم فلاکس دوجداره و عایق‌کاری شده با ظرفیت اسمی ۱۲ تن است .

    وی افزود : از تجهیزات حائز اهمیت این دستگاه دمنده هوا ، شعله افکن ، گازوئیل پاش ، کپسول اطفاء حریق ، دستگاه تخلیه مصالح با توان نیم تن در دقیقه ، مخزن قیر امولسیون و همچنین دارای گرم‌کن و نازل است .

    محمد مشتری تجهیزات دیگر این دستگاه را غلتک دوچرخ و دژبر هیدرولیکی ، کاتربرش ، جرثقیل و متعلقات آن ، موتور دیزل و ژنراتور در زمان اضطراری برشمرد .




    مطالب مرتبط

    پایانه مرزی نوردوز تنها مرز مشترک زمینی ایران و ارمنستان بوده و در شهرستان جلفا در شمال استان آذربایجان شرقی قرار گرفته است .

    |

    به استناد ماده ۱۷ قانون ایمنی راه‌ها ، ایجاد هرگونه ساختمان و دیوارکشی و تاسیسات به شعاع صد متر از انتهای حریم راه‌ها و حریم راه‌آهن‌های کشور و در طول کنارگذرهایی که وزارت راه و شهرسازی احداث کرده یا می‌کند و یا مسئولیت نگهداری آن را به عهده دارد بدون کسب مجوز از وزارت ...

    |

    عملیات میکروسرفیسینگ محور بجنورد - شیروان - فاروج به طول ۱۰ کیلومتر و روکش آسفالت با دانه‌بندی باز و توپکا، لکه گیری و درزگیری ، روسازی و بهسازی در محور بجنورد- اسفراین به طول ۳۷ کیلومتر از پروژه‌های دیگر حوزه راهداری است .

    |

    در خصوص همکاری با پلیس راهور نیز می توان یادآور شد که گلوگاه ترافیکی که در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در راه‌های کشور به صورت برخط رصد می شود ، در اختیار پلیس راهور برای هدایت ترافیکی و اعمال قانون قرار گرفته است . با ۲۰ کلان‌شهر تبادل اطلاعات و شناسایی برخط انجام و در ...

    |

    در فروردین ماه سال‌جاری بارگیری کالای ترانزیتی از پایانه مرزی پرویزخان به سمت اقصی نقاط کشور ۱۸۷ هزار تن بوده است که نسبت به سال قبل ۳۹۴ درصد افزایش داشته و ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بارگیری شده ۷ هزار و ۲۳۰ دستگاه با افزایش ۳۷۳ درصدی است .

    |

    نظرات کاربران